Ładowanie...

zlota61.pl

Wirtualne biuro Warszawa

Wirtualne biuro Warszawa

Wirtualne Biuro w Warszawie  - zlota61.pl

Prowadzimy działalność pod marką „Złota61.pl” polegającą na   wynajmie  adresu na siedzibę firmy, obsłudze korespondencji i świadczeniu innych usług biurowych w umówionym zakresie. Wirtualne biuro to kompleksowa oferta skierowana do firm polskich jak i zagranicznych, które zorientowane są na prowadzenie biznesu na najwyższym poziomie bez ponoszenia wysokich kosztów prowadzenia biura pod prestiżowym warszawskim adresem (przy ul. Złotej / Al. Jana Pawła II z widokiem na Złote Tarasy). Nasza propozycja jest wygodnym rozwiązaniem zwłaszcza dla nowopowstałych mobilnych firm, ponieważ korzystając z niej eliminuje się konieczność zaangażowania znacznych środków na czynsz za najem biura, zakup wyposażenia, zatrudnienie , koszty instalacji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, informatycznej itp.

Nasze biuro znajduje się na pograniczu Woli i Śródmieścia. W samym Centrum Warszawy przy ul. Złotej z widokiem na Złote tarasy. Wygodny punkt komunikacyjny (tramwaje, autobusy, metro). ok. 2 minuty od dworca centralnego i 3 minuty od dworca śródmieście. Lokal usytuowany jest w wyodrębnionej części budynku biurowo – usługowo- mieszkalnym.            

Obsługę wirtualnego biura prowadzi Biurostrefa Sp. z o. o. siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 61 lok. 100.  Biuro działa od 2009 roku.

 

Wirtualne biuro Warszawa  zlota61.pl

- Adres do rejestracji firmy i adres do korespondencji (wirtualne biuro)
- Rejestracja spółek
- Możliwość korzystania z sali konferencyjnej (
sala spotkań)
- Odbiór i przesyłanie korespondencji (listy, faksy)
- Prowadzenie księgowości (
księgowość)
- Profesjonalne usługi prawnicze (
usługi prawnicze i rejestracyjne)



Ceny i wykaz usług
PAKIET REJESTRACYJNY
PAKIET ADRESOWY 
PAKIET KORESPONDENCYJNY(ze skanowaniem) 
PAKIET ROZSZERZONY( biuro dla firmy)  
Oplata co miesiąc
59 zł79 zł109 zł199 zł
Oplata  z góry za 3 miesiące
55 zł
74 zł
103 zł
185 zł
Opłata  z góry za 6 miesięcy
52 zł71 zł99 zł175 zł
Opłata  z góry  za 12 miesięcy
49 zł66 zł93 zł156 zł
Wynajęcie adresu do korespondencji
xxxx
Wynajęcie adresu na siedzibę podmiotu 
xxxx
Odbieranie korespondencji i paczek od doręczycieli
xxxx
Informowanie najemcy o odebranej korespondencji i paczkach 
x*xxx
Skanowanie na zlecenie  wg cennika
xx

Skanowanie korespondencji do 100 stron  i przesyłanie na adres e-mail


x
Skanowanie korespondencji bez limitu  i przesyłanie na adres e-mail



x
Udostępnienie salki konferencyjnej pół  godziny 1 raz w miesiącu 


x
Udostępnienie salki konferencyjnej 8  godz. w miesiącu



x
Wysyłanie korespondencji raz w miesiącu na wskazany adres. 



x
Rabat przy opłacie z góry  za 3 miesiące
12 zł15 zł20 zł40 zł
Rabat przy opłacie z góry  za 6 miesięcy 
42 zł50 zł60 zł150 zł
Rabat przy opłacie z góry  za 12 miesięcy
120 zł150 zł200 zł400 zł

x* - informacja wyłącznie o korespondencji poleconej z instytucji państwowej

Cennik usług pozapakietowych:

- salka konferencyjna z WIFI - od 15 zł za godzinę  (dodatkowo kawa, herbata, ciastka – ceny do ustalenia)

- kserowanie dokumentów - 50 gr/strona

- drukowanie dokumentów - 50 gr/strona

- skanowanie zawartości listu i przesłanie na adres e-mail w pakiecie adresowym– 1zł pierwsza str. każda następna 50 gr

- skanowanie zawartości listu i przesłanie na adres e-mail w pakiecie rejestracyjnym – 2zł pierwsza str. każda następna 1 zł 

- wysłanie listów kurierem lub pocztą (nie licząc opłaty przewoźnika) - 7,00 zł

- wysłanie 1 paczki pocztą (nie licząc opłaty przewoźnika) -10 zł

- przygotowanie przesyłki listowej do odbioru w biurze przez kuriera - 3 zł

- przygotowanie paczki do odbioru w biurze przez kuriera – 5 zł

- realizacja awiza na poczcie – 35 zł

- przechowywanie dokumentów  księgowych - 50 zł miesięcznie

- inne usługi możliwe do wykonania po ustaleniu szczegółów

Cennik  w cenach netto,   należy doliczyć 23% podatku VAT