Wirtualne Biuro w Warszawie - zlota61.pl
Prowadzimy działalność pod
marką „Złota61.pl” polegającą na wynajmie
adresu na siedzibę firmy, obsłudze korespondencji
i świadczeniu innych usług biurowych w umówionym zakresie. Wirtualne biuro to
kompleksowa oferta skierowana do firm polskich jak i zagranicznych, które
zorientowane są na prowadzenie biznesu na najwyższym poziomie bez ponoszenia
wysokich kosztów prowadzenia biura pod prestiżowym warszawskim adresem (przy
ul. Złotej / Al. Jana Pawła II z widokiem na Złote Tarasy). Nasza propozycja
jest wygodnym rozwiązaniem zwłaszcza dla nowopowstałych mobilnych firm,
ponieważ korzystając z niej eliminuje się konieczność zaangażowania znacznych
środków na czynsz za najem biura, zakup wyposażenia, zatrudnienie , koszty
instalacji i utrzymania infrastruktury teletechnicznej, informatycznej itp.
Nasze biuro znajduje się na
pograniczu Woli i Śródmieścia. W samym Centrum Warszawy przy ul. Złotej z
widokiem na Złote tarasy. Wygodny punkt komunikacyjny (tramwaje, autobusy,
metro). ok. 2 minuty od dworca centralnego i 3 minuty od dworca śródmieście.
Lokal usytuowany jest w wyodrębnionej części budynku biurowo – usługowo-
mieszkalnym.
Obsługę wirtualnego biura prowadzi
Biurostrefa Sp. z o. o. siedzibą w Warszawie przy ul. Złotej 61 lok. 100. Biuro działa od 2009 roku.
- Adres do rejestracji firmy i adres do
korespondencji (wirtualne biuro)
- Rejestracja spółek
- Możliwość korzystania z sali konferencyjnej (sala spotkań)
- Odbiór i przesyłanie korespondencji (listy, faksy)
- Prowadzenie księgowości (księgowość)
- Profesjonalne usługi prawnicze (usługi prawnicze i
rejestracyjne)
Ceny i wykaz usług | PAKIET REJESTRACYJNY | PAKIET ADRESOWY | PAKIET KORESPONDENCYJNY(ze skanowaniem) | PAKIET ROZSZERZONY(
biuro dla firmy) |
Oplata co miesiąc | 59 zł | 79 zł | 109 zł | 199 zł |
Oplata z góry za 3 miesiące | 55 zł | 74 zł | 103 zł | 185 zł |
Opłata z góry za 6 miesięcy | 52 zł | 71 zł | 99 zł | 175 zł |
Opłata z góry za 12 miesięcy | 49 zł | 66 zł | 93 zł | 156 zł |
Wynajęcie adresu do korespondencji | x | x | x | x |
Wynajęcie adresu na siedzibę podmiotu | x | x | x | x |
Odbieranie korespondencji i paczek od doręczycieli | x | x | x | x |
Informowanie najemcy o odebranej korespondencji i paczkach | x* | x | x | x |
Skanowanie na zlecenie wg cennika | x | x | ||
Skanowanie korespondencji do 100 stron
i przesyłanie na adres e-mail | x | |||
Skanowanie korespondencji bez limitu i przesyłanie na adres e-mail | x | |||
Udostępnienie salki konferencyjnej pół
godziny 1 raz w miesiącu | x | |||
Udostępnienie salki konferencyjnej 8
godz. w miesiącu | x | |||
Wysyłanie korespondencji raz w miesiącu na wskazany adres. | x | |||
Rabat przy opłacie z góry za 3 miesiące | 12 zł | 15 zł | 20 zł | 40 zł |
Rabat przy opłacie z góry za 6
miesięcy | 42 zł | 50 zł | 60 zł | 150 zł |
Rabat przy opłacie z góry za 12
miesięcy | 120 zł | 150 zł | 200 zł | 400 zł |
x* - informacja wyłącznie o korespondencji poleconej z instytucji państwowej
Cennik usług pozapakietowych:
- salka konferencyjna z WIFI - od 15 zł za godzinę (dodatkowo kawa, herbata, ciastka – ceny do ustalenia)
- kserowanie dokumentów - 50 gr/strona
- drukowanie dokumentów - 50 gr/strona
- skanowanie zawartości listu i przesłanie na adres e-mail w pakiecie adresowym– 1zł pierwsza str. każda następna 50 gr
- skanowanie zawartości listu i przesłanie na adres e-mail w pakiecie rejestracyjnym – 2zł pierwsza str. każda następna 1 zł
- wysłanie listów kurierem lub pocztą (nie licząc opłaty przewoźnika) - 7,00 zł
- wysłanie 1 paczki pocztą (nie licząc opłaty przewoźnika) -10 zł
- przygotowanie przesyłki listowej do odbioru w biurze przez kuriera - 3 zł
- przygotowanie paczki do odbioru w biurze przez kuriera – 5 zł
- realizacja awiza na poczcie – 35 zł
- przechowywanie dokumentów księgowych - 50 zł miesięcznie
- inne usługi możliwe do wykonania po ustaleniu szczegółów
Cennik w cenach netto, należy doliczyć 23% podatku VAT